cha cha!

cha cha bloggen, jag leker krillebooi 8D
haha neeeej, men hej! :O
vi pallar inte blogga här, som ni redan vet.
men tänkte mest PÅMINNA ER OM ATT VI HAR ANDRA BLOGGAR !
chekka in min o matildas enskilda ?
pallar inte lägga in länkar igen, dem finns i inlägget nedanför.
Tycker ändå ni förtjänar ett kuuuligt skämt. c:
så here we gooo ! 

Den unge magistern på landet frågar klassen om det är någon som vet vem som har pallat äpplen i hans trädgård i natt.
Ingen sa något, men Oskar på sista bänken ser ganska skyldig ut.
- Vet du något om det här Oskar?
- Jag hörde inte vad magistern sa, det hörs så dåligt här borta.
- Jaså du, det hörs dåligt. Då byter vi plats så får du fråga mej någonting så ska jag svara.
Oskar går fram till katedern och frågar:
- Är det någon som vet vem som hoppade ut genom fönstret till min systers rum i natt?
Efter en stunds tystnad kommer svaret från magistern:
- Jag håller verkligen med dej Oskar, det hörs väldigt dåligt här borta!

HAHAHAHAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Är du ofta här?
mail

Blogg

SKRIIV:

Trackback
RSS 2.0